Hier geven wij je een aantal tips zodat je makkelijk en met veel plezier gebruik kan maken van dit forum
👉 Registreren
Om te kunnen reageren of een bericht te plaatsen is het aanmaken van een persoonlijk account noodzakelijk. Aanmaken van een account kun je doen via de button “Mijn YL Academy” en dan registreer.
Het forum heeft meerdere zoekmachines.
👉 Via het zoekscherm kun je op trefwoord zoeken. Ieder forumdeel heeft zijn eigen zoekmachine. Het is afhankelijk van jouw mobiel, laptop of tablet waar de zoekmachine zit. Meestal rechts of rechtsboven. Weergegeven als “zoeken” met een invulbalk of met een icoon van een “vergrootglas”.
👉 Plaatsen van een nieuw onderwerp of vraag:
Scrol naar beneden
Schrijf een duidelijk onderwerp / titel.
Voordat je een vraag plaatst altijd eerst even de zoekfunctie gebruiken. Grote kans dat je vraag al een keer eerder is gesteld.
Vink het vakje aan: Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail indien jij dit wilt.
Via “kies bestand” kun je een foto toevoegen bij je bericht vanaf je eigen apparaat.
En klik op Verzenden.
👉 Reageren op een onderwerp:
Scrol naar beneden totdat je “reageer op …”ziet staan.
Vink het vakje aan: Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail indien jij dit wilt.
Via “kies bestand” kun je een foto toevoegen bij je bericht vanaf je eigen apparaat.
En klik op Verzenden.