In de dierenkliniek van Edith en Erwin gebruiken zij Thieves Waterless Hand Purifier. Edith Kuiper schrijft: “Wij wassen en ontsmetten onze handen vaak. Dat geeft ook nadelen. Sinds wij dit gebruiken heeft niemand in de kliniek meer last van droge of pijnlijke plekken aan de handen. Tevens plakt het niet.
Thieves Waterless Hand Purifier is een volledig natuurlijke handgel (zuiveraar) gemaakt om jouw handen te reinigen en verfrissen. Het kan gebruikt worden door volwassenen en kinderen om de handen schoon te houden en een goede handhygiëne te bewerkstelligen, zonder gebruik van water. Dermatologisch getest.
Ik heb altijd een klein flesje bij me in mijn handtas. Heerlijk met warm weer om je handen op te frissen”.
Ingrediënten:
Gedenatureerde ethanol SD-38B (gedenatureerd met Peppermint Essential Oil), water, aloe barbadensis blad, plantaardige glycerine, syzygium aromaticum (clove) flower bud oil, citrus limon (lemon) peel oil, cinnamon verum (cinnamon) bark oil, eucalyptus radiate leaf oil, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil en hydroxylpropyl cellulose.